Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-12, 14:45   #14
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?

Tja, vi hadde et enkelt bryllup...jeg var vel den roligste av alle. Reiste innom Mester Grønn i kjole på vei til kirken for å hente buketten. Tre buketter liljer fra ta 3 betal for 2. Så la de inn litt brudeslør. Ble veldig fin synes jeg da, hadde bestilt dagen før...
Jeg ble superskuffet over at syersken ikke hadde sydd halsen i båtutringning som avtalt og kjolen var hakket for stor så stroppen over skulderen falt ned hele tiden og det så ikke fotografen da bildene ble tatt...
Kvelden spurte presten vår om jeg hadde bestilt organist...?? He he, det hadde jeg ikke tenkt på (liten "privat" kirke). Men det ordnet seg.
Jeg synes de inviterte gjorde svært lite for å hygge seg (alkoholfritt bryllup...) og det var litt kjedelig syntes jeg. Men maten var vellykket og kakene også. Ja, om man ser bort ifra at kokken plutselig nektet å grille kjøttet som avtalt da. Tror vi unngikk de største krisene når organisten var på plass. Ja om du ser bort ifra at jeg måtte ringe alle de inviterte en uke før vielsen for å si at jeg hadde byttet lokale da...fikk ikke det jeg ville ha, siden vi ordnet bryllupet på ca 3-4 uker... og tok et annet, før jeg ombestemte meg og fikk stedet vi brukte..og angret egentlig på det også...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat