Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-12, 19:12   #132
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Privatskoler i Oslo

Lille Meg; Brutus er en rasist som kun er her for å spre brunt budskap, evt. terge de han ser på som kjipe urbanister. Han er borte i lange perioder helt til det kommer en tråd som nevner muslimer, og da spammer han helt til ingen orker å diskutere lenger.

Jeg har begynt å ignorere ham fullstendig, for ingenting han kommer med er verdt sekunder av min tid. Og det er nettopp på grunn av 22. juli. Jeg gidder ikke å være med på at han skal snu enhver diskusjon til å kun dreie seg om han og hans meninger. De får lov til å boltre seg i alle avisenes kommentarfelt allerede.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat