Sv: Privatskoler i Oslo
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Lille Meg; Brutus er en rasist som kun er her for å spre brunt budskap, evt. terge de han ser på som kjipe urbanister. Han er borte i lange perioder helt til det kommer en tråd som nevner muslimer, og da spammer han helt til ingen gidder å diskutere lenger.
Aaah! Men da er det jo helt OK, da! Han skriver ting "vi" ikke liker og hans meninger er jo så dumme, så istedenfor å møte ham med motargumenter, så bare sier vi at han er teit, og så er vi ferdig med det. Så lurt! 
Jeg syns å huske at flere her på FP mente det var viktig å møte disse sinte unge (jeg aner ikke hvor "ung" Brutus er) mennene med argumenter. Det var vel bare prat, da? Ellers så har de som mente dette ikke giddet delta i denne diskusjonen.
@Kaija: Jeg har ikke sagt at man ikke kan gi usaklige svar tilbake til Brutus. Jeg misliker at Maverick og flere med henne syns det er riktig å kalle ham teit. Verken jeg eller Brutus har krav på noe som helst hva angår tilbakemeldinger. Men jeg trodde liksom litt bedre om FP-folk. Jaja. Man lærer så lenge man lever. Dette her var en interessant øvelse.
oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
|