Sv: Privatskoler i Oslo
Lile Meg: Det er mange som har prøvd å møte brutus med motargumenter. Lenge. Det nytter ikke. Brutus er kun interessert i å høre sin egen stemme. Jeg er ikke en av dem som mener at disse sinte unge mennene ikke blir hørt. Jeg syns de blir hørt al mass, og de får lov til å spre gørra si overalt. Selvsagt er det viktig å møte med motargumenter, men jeg kommer ikke til å gjøre det på Brutus' premisser.
Brutus drar det nemlig så langt at man kvier seg for å starte diskusjoner som dreier seg om innvandring, islam eller feminisme, fordi det som regel ender opp med at Brutus raver i vei, og i stedet for å ha en konstruktiv diskusjon, blir alt bare forsøk på å motsi Brutus. Hadde han vært interessert i å høre hadde det vært en annen sak. Jeg vil at Brutus skal skjønne at meningene hans og metodene hans ikke er akseptable. Og da nytter det rett og slett ikke å diskutere med ham. Brutus, Frp og deres meningsfeller har fått prege debatten lenge nok, nå er det på tide at andre meninger slipper til.