Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-12, 21:25   #77
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?

Det som gikk galt i vårt bryllup var at ene brukepika nektet på kirketrappa, så det ble bare en brudesvenn. Men funket fint det også, så ikke store krisa egentlig selv om jeg hadde sett for meg å ha brudepike også. Også ble noen av bildene hos fotografen tatt oppå hverandre sånn at de ikke var brukanes, men det var før digitalbildene sin tid. Spesielt ett av dem var jeg irritert på ble ødelagt, for jeg ba egentlig fotografen ta ett til av akkurat det motivet, men han sa at det var ikke nødvendig. Også var det selvfølgelig noe knapper i brudesvennen sin skjorte som spratt av, men moren min hadde heldigvis vært forutseende og hadde nål og tråd i veska. Det hadde ikke jeg tenkt på. En bør ha svart og hvit tråd, et par synåler og noen sikkerhetsnåler i veska.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat