Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-12, 22:53   #160
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gjøre huset visningsklart

Megler har satt opp samme tidspunkt igjen. Vi kan vel alltids protestere på det og be ham endre det, men risikerer vel da at noen kommer senere likevel, siden det står sånn på finn nå.

Vet ikke, synes på en måte det er litt sent ja, men samtidig veg jeg at vi selv sliter jo altid med å komme oss ut av huset stort før. Jeg har noen uker hatt noe opplegg på mandager klokken 17.30 få minutters gange herfra, og det forutsetter at mannen kommer tidligere hjem enn vanlig forå rekke det. Visning vi måtte kjørt til hadde nok noe før 18 vært krevende. (men siden dette mrd barnevakt kommer inn, så har vrl andre muligens da besteforeldre som han hente ungene og gi dem middag, dø da slipper man den trøbbelen)

Vel, vet ikke om vi skal krangle på megler på dette, han har altså argumentert for at 19 er rett? Og jeg har ikke peil.