Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-12, 22:20   #17
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Elendige gassballonger!

Her sprakk 2 gassballonger i dag. Ene gangen skjedde det like etter vi dro fra byen, så vi kjørte tilbake med en svært trist jente og kjøpte en ny. Da vi var nesten kommet hjem sprakk den andre ballongen, og vi hadde på ny en svært knust jente. Den nye vi kjøpte første gang holder fortsatt, kunne ikke kjøre tilbake enda en gang, så de må dele på den nå.
Det jeg syns var ekstra dumt, var at egentlig ville ikke eldste ha fordi hun var redd for at den ble fort ødelagt. Men siden søster og fetter fikk så ville hun ha likevel. Og den ble ødelagt etter 5 min.

Det var enhjørning med vinger de kjøpte første gangen, og jeg observerte enda en sprukket enhjørning under en barnevogn, så lurer på om det var en svakhet på denne "modellen".
Kjedelig var det uansett, tror ikke jeg kjøper neste år.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat