Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-12, 10:29   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om?

Ofte vet man hva folk heter når man spør hvor de kommer fra. Jeg spør ikke Jan Hansen som snakker alvdøl hvor han kommer fra hvis jeg er i Alvdal selv om Jan har helt mørk hud. Jeg kunne spurt Jan om han var fra Alvdal om jeg møtte på ham i Finnmark.
Treffer jeg Alfonso Gutierrez med snev av brasiliansk aksent og spør hvor han kommer fra og han svarer Moss så tenker jeg at det er et svar godt nok. Da kan jeg godt finne på å spørre videre litt om Moss, hvis det faller seg naturlig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat