Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-12, 10:30   #89
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om?

Ah, jeg hadde en sånn "rett fra levra"-bekjent før i tiden, en sånn som liksom skulle spørre om "det alle lurte på", og peke på elefanten i rommet veldig høyt og tydelig alltid. "Jeg hørte du mistet kona din i tsunamien, fortell, fortell!" i jobbmiddager, "Huff, der var du jammen ikke heldig med hårklippen, du" og den slags. "Jeg er bare sånn," pleide hun å si, med litt dårlig skjult stolthet.

"Jammen, så endre deg, da, for svarte!" var det jeg burde sagt. Men jeg tiet.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat