Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-07, 21:11   #13
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få en amerikansk DVD til å fungere?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Enkelte datamaskiner (bla. fra Apple og Leonovo) har det i det siste blitt vanskelig, eller umulig, å gjøre sonefri siden de har DVD-spillere som ikke virker selv om man bruker VLC eller AnyDVD.

Bare lurer altså, min gode gamle trauste G4 kan nemlig ikke gjøres sonefri, men jeg kan fint bruke VLC (men altså kun sålenge jeg holder meg til den valgte sonen; som bare kan byttet 5 ganger). Er det så og forstå at de nye variantene overhodet ikke kan bruke VLC?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat