Tråd: Sykemeldinger
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-12, 11:57   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Sykemeldinger

Det kan hende ordføreren i Vågå er sykemeldt for syfilis eller influensa eller noe. (Jeg trodde han hadde permisjon med lønn jeg)
Men når han nå er sykemeldt så reagerer jeg ihvertfall på at han bruker tiden sin på å la seg intervjue i media samtidig som han ikke har tid til å la seg avhøre av politiet.

Egentlig så er det vel strengt tatt ikke sykemeldinger eller ikke sykemeldinger som irriterer meg mest i det tilfellet der. :forutinntatt fordomsdømmer:

Men sånn ellers - jeg mener at dersom politikere skal slippe å gå på jobb når formen ikke er helt på topp så må de ta inn at sånn er det for andre også. Om det er ønskelig at en som er småsyk eller kanskje sågar storsyk skal jobbe fremfor å sykemeldes så må også politikere jobbe når de kunne fått sykemelding.

Og jeg mener faktisk av hele mitt hjerte at en som kjemper for at dette er rett og riktig og skal gjelde altså bør leve som han preker selvom han kan velge noe annet. På samme måte som eg lever opp til mine prinsipper etter beste evne til tross for at samfunnet her og der kunne latt meg slippe.

Svar med sitat