Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-12, 12:13   #16
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Boxer!

Svær, vilter, bøllete, sterk, klin gæærn, røyter og umulig å få klippet klørne på uten at det føles som man har løpt maraton etterpå.

Okeida, kanskje ikke. Men de er helt vidunderlige.

Min egentlige favoritt.
Men så ville vi ha en hund som var allergivennlig, ikke-røytende og liten nok til at vi ikke måtte kjøpe nye biler for å få den med oss. Så da ble det den lille svarte moppehunden vi har nå istedet for. Så kan jeg heller kose meg med naboens to boxere så mye jeg orker.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat