Tråd: Sykemeldinger
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-12, 12:26   #9
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykemeldinger

Jeg tror man hadde fått ned langtidssykemeldingene med minst 1% hvis grunnbemanningen på sykehus, sykehjem, barnehager, skoler og andre arbeidsplasser hvor ressursene ikke står i forhold til oppgavene, økes. Men da hadde man ikke spart penger, men lidelser for dem som blir utbrent. I tillegg ville tjenestene blitt bedre.

Bill.mrk: I denne situasjonen selv, men snart tilbake (litt) på jobb... Jeg stortrivdes forøvrig i jobben min og hadde et fantastisk arbeidsmiljø. Men altså for stor belastning - og vi er flere på jobben min i samme båt. Jeg ble SKIKKELIG syk, type sykehus i flere uker og helt ute av stand til å ta vare på verken meg selv eller barna mine, og nå har jeg vært mer eller mindre borte fra jobb i halvannet år. Det er dyrt for samfunnet det - tenk om de kunne brukt de to millionene jeg har kostet samfunnet nå til å ha en lærer ekstra på skolen min i 5 år isteden.