Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-07, 22:23   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbanna drittungdom!

Jeg anmelder uten å blunke om jeg ser at han der lager kvalm igjen, og det sa jeg også i fra om. Og jeg avsluttet med at han burde fortelle foreldrene sine hva han hadde gjort, fordi jeg kom til å snakke med dem i morgen. (Jeg aner ikke hvem foreldrene er, men det vet ikke han. Og det var da han begynte å gråte).

Også hadde jeg endel skikkelig dårlige kommentarer rundt det at om han så gjerne ville se utstyret til kompisene sine så kunne han vel heller spørre om det på en høffelig måte når de var hjemme på gutterommet. (Det var skikkelig teit, men jeg vet at 15-åringer er ganske sårbare på det området, og da ble det sånn...)
Og det kom egenlig enda mer skikkelig lavmålskommentarer fra meg, som traff så det suste.

Men i det store og hele snakket/snerret jeg om normal folkeskikk, og hva slik oppførsel kan gjøre med små jenter altså.

Jeg kjenner veldig i ettertid at jeg kunne taklet det på en mye bedre/voksnere måte, men samtidig syns jeg alle billige poeng som gjorde at 15-åringen krympe seg var helt på sin plass.

Nå må jeg legge meg. Jeg tror nesten jeg har litt feber.

Kan man bli så sint at man får feber tro?