Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesener
Jeg er av de som er redd hunder, og som derfor også fort legger merke til de som ikke har kontroll på hunden(e) sin(e). Føler av og til at jeg kan "lukte" en slik eier på lang avstand. Hehehe... Det er nok overlevelsesinstinktet i meg som snakker tenker jeg.
For meg har dette resultert i at i perioder holder meg langt unna Frognerparken, som jeg egentlig er veldig glad og som ligger kun en veldig kort gåtur fra der jeg bor. Der er det alt for ofte uvettige hundeeiere som lar hundene sine løpe løse i parken. Og jeg har mer enn en gang observert aggresive hundeeiere som setter liten pris på å få tilsnakk når hunden deres er ute av kontroll. Jeg tør ikke selv å si ifra, for jeg har mer enn nok med å holde meg så langt unna som jeg kan.
I tillegg synes jeg det er alt for mye hundedritt i gatene her. Hunder skal de ha, Frognerfolket, men de er tydeligvis for fine til å plukke opp etter seg. T`! (Jeg er av de fiiiine Fjognerfruene som er bra, unntaket som bekrefter regelen om du vil... Hehehe...)