Sv: Njulaif - nå også "alternativ"
Jeg har forsøkt to ganger, hos to forskjellige, for samme problem. Ene gangen funket det, andre gangen ikke.
Jeg har helt siden ungdomsskolen vært plaget med kraftig mensblødning og kramper. Jeg fikk tilbud om behandling av en meget hyggelig og særdeles alternativ dame som hadde vært på lang reise i Kina for å gå i lære. Fikk 4 eller 5 behandlinger og ble til slutt kvitt smertene. De var borte helt til etter svangerskapet. Da de kom tilbake oppsøkte jeg en annen (aner ikke hvor vidunderdamen min har gjort av seg), men da jeg nærmet 10 behandlinger uten resultat ga jeg opp.
Jeg må bare fortelle om denne søte, alternative damen. Hun nektet å ta i mot betaling i form av penger. Det gikk imot hennes filosofi. Men mamma sendte med meg hjembakt brød og selvplukket bær (det skulle yatt seg ut å ikke gjøre opp for seg ) damen tok imot dette og var såre fornøyd.
Men ... Konklusjonen min etter dette ble at det blir med dette som all annen kompetanse. Noen er flinke, andre ikke. Noen kan være flinke og ha kunnskap om en type problemer og noen på helt andre.
|