Kjøpe gassgrill i 2012? Hva anbefaler du?
Jeg ser det er noen gamle tråder om gassgrill, men kan ikke finne noe nytt.
Jeg sliter med å bestemme meg. Det er stort sett Weber som er best i tester, men det er ikke testet så mye andre merker. Hva med Nordic Season som Elkjøp selger? Jeg finner ikke den i noen tester, bare salgsteksten og den er naturligvis positiv. Jeg finner 4 omtaler av denne grillen, men det er så forskjellig at en skulle ikke tro det var samme produkt. http://www.elkjop.no/product/hjem-og...ah-2-gassgrill
"Feilen" med Weber er at en må opp i 6000 for å få med sidebrenner. Jeg hadde håpet å holde meg i 3000 kroners klassen +/-. Kan gå opp til 4000 hvis jeg virkelig stoler på at det er et bra kjøp.
En gassgrill uten sidebrenner, hvordan virker det når det er laaangt inn, må springe opp en trapp for å sjekke om potetene er kokt? Hvordan klarer dere dere uten sidebrenner? Jeg har vurdert en skjøteledning og en liten kokeplate ved siden av grillen, men er ikke det tungvint... Risiko for å snuble i ledningen og rive ned kokeplata.
Hva med pizzastein, rist til grønnsaker og sånt, det kan brukes på alle gassgriller?
Fordelen med Weber må være at det er god garanti og at den ikke ruster i stykker så fort.
Uff nei, hva skal jeg velge da? 
|