Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-12, 11:13   #9
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøpe gassgrill i 2012? Hva anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Aner ikke hva du mener med sidebrenner..
Vi er egentlig ikke noen grillmennesker men har blitt bedre de siste årene når gutta har vokst seg til.. de digger å grille.
Vi har en Weber som ikke er så stor, mulig 200. Den holder lenge til oss 4 men vi har også grillet mer type kjøtt i selskap av og til.
Jeg steker alltid poteter og grønnsaker i stekovnen da om vi har det ved siden av.

Om du griller mye eller er veldig opptatt av grilling og skal legge poteter nedi og større mengder kjøtt så ville jeg tatt etpar turer til et stort byggshop/hagesenter/Jernia og forhørt meg litt hva de forskjellige mener først.
Venninnen min har DEN grillen med kokeplate på siden og den ser skummel ut.

Det er kokeplate på siden jeg mener med sidebrenner. Til å koke noe mens en griller mat. Det er den springinga inn som er tungvint, synes jeg. Det er vel fordi jeg er grillsjefen her i huset, så jeg må passe alt.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat