Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-12, 15:29   #20
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folk som ikke liker dyr ...

Jeg liker dyr, selv om jeg har blitt beskyldt for det motsatte fordi jeg irriterer meg grønn over folk som velger å bosette seg i tettbygd strøk med katt. Jeg kosemoser gjerne med både, katter, hunder og hester m.m (har bare krav om at vesenet må inneha en pels og bein ) I den grad jeg er redd dyr er redselen forankret i sunn fornuft, mener jeg, som i at jeg ikke prøver klappe en snerrende bulldog og at jeg ville blitt stiv av skrekk hvis jeg møtte en bjørn. Husdyr (bortsett fra snerrende hunder) finnes jeg ikke redd. Jeg synes det er litt rart med folk som er redd katter og sauer, jeg da, mens andre sikkert synes det er rart at hjertet mitt hopper over et slag når jeg ser en fremmed hund komme halsende mot meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat