Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-12, 16:42   #39
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folk som ikke liker dyr ...

Jeg liker enkelte dyr veldig godt og jeg er såpass glad i dyr generelt at jeg aldri noensinne skal ha det selv. Jeg mangler interessen og mangler connection. Mitt nærmeste forhold til et dyr hadde jeg til en kalv som var "min".

Ang empati så vet jeg om enkelte som steller voldsomt med jakthundene sine, bruker masse tid og penger på dem, men gir totalt blaffen i sine egne barn. Man kan være temmelig glad i et dyr uten å være særlig hyggelig som menneske. På samme måte kan man synes at en nusselig tarantell er ekkel og lite tiltalende samtidig som man synes naboens baby er bedårende.

Jeg er ikke veldig glad i mus og rotter og synes kjæledyrrotter er vemmelige. Jeg tror likevel at jeg er normalt empatisk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat