Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-12, 17:20   #43
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folk som ikke liker dyr ...

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

En ting er at man ikke ønsker seg egen hund feks og er redd hester. Men folk som ikke liker dyr på generelt basis skremmer meg fordi jeg ikke kan forestille meg at man har empati overhode når man ikke liker et levende vesen.

Men det er ikke sånn ikke sant? Folk som ikke liker dyr er også snille og greie mennesker ja? Og når de ikke sier nååååååt til en liten hundevalp så er det ikke fordi de ikke synes den er søt, men fordi de..... fordi de..... ja.....

Djiiz.
Gjelder dette bare såkalt søte dyr som hunder, katter, hester, kaniner?
Eller forventes det at man skal like edderkopper, øgler, slanger og biller også, sånn hvis man vil fremstå som et empatisk vesen?

Jeg liker ikke dyr, ikke noen av dem. Jeg synes de bråker, lukter, er ekle, oppfører seg uhensiktsmessig, og for meg fremstår de som en pest og en plage.
Likevel ser jeg på meg selv som et veldig empatisk menneske som ser mine medmennesker, og som gjør veldig mye for at andre mennesker skal ha det bra.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat