Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-12, 17:49   #55
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folk som ikke liker dyr ...

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Skal si du ordlegger deg fint i dag, Floksa.

Jeg skal kanskje moderere meg til å si at jeg mener dette om dyr som er i min nærhet.
Hvis jeg ser de på tv eller på avstand er det kun som en observasjon jeg stiller meg likegyldig til, på lik linje med når jeg ser en buss, et tre, en blomst eller fremmede mennesker.
Når jeg får dyr i min nærhet synes jeg de er en pest og en plage, i form av ukontrollert oppførsel, røyting, sikling, pissing og bæsjing, vond lukt osv.

Det må du gjerne mene, jeg synes ikke særlig om å karakterisere levende venser som en pest og en plage, så fremt de ikke i bæsjer direkte på deg.
Det handler om å ha respekt for alt levende, i mine øyne.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat