Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-12, 09:00   #1
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Spinoff: Hvordan kan man hindre at barna får for mange ting?

Jeg har tenkt over dette (også før solhattråden) en stund, for jeg synes det er ganske fortvilende når eldstejenta får sin 8. håndveske eller 4. smykkeskrin (og hun bruker ingen av delene), eller en mengde andre fine søte ting som noen bare måtte kjøpe fordi det var så fint eller søtt. Jeg får dårlig samvittighet av å gjemme det bort, gi det bort eller noe sånt, særlig om det kommer fra besteforeldre som barna mine er så heldige å ha to par av.

Jeg prøver å ønske dem ting som brukes og som det går an å ha relativt ubegrensede mengder av
- som hverdagsklær, perler, tegnesaker, puslespill, bøker, lego og småbiler. Men det funker liksom ikke helt.