Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-12, 09:05   #4
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan kan man hindre at barna får for mange ting?

Vi sa ganske enkelt fra da Vesla var baby at vi ikke ønsket at de kjøpte noe særlig til henne utenom jul og bursdag. Det har tatt av for den strømmen av leker og ræl som jeg ser andre sliter med. Selvsagt hender det at noen kommer med noe likevel, men da er det oftest klær eller ting de bruker og trenger. Samtidig er det rom for at de gir ungene noe de selv gjerne vil at ungene skal få.

Jeg syns det er en helt grei beskjed å gi. "Vi vil ikke at ungene skal ha digre berg av leker og unyttige ting som bare blir liggende. Kjøp denslags til jul og bursdag".

Svigers finnes ikke sløsete så de har aldri vært noe problem, mamma kunne fort kommet med Europris-dokker, vesker og plastarmbånd annenhver dag. Så fort hun skjønte at jeg hadde sterke meninger om dette så var det greit for henne å rette seg etter det. Hun spør alltid hva ungene trenger og hva jeg tror er fint at de får. Godt oppdratte besteforeldre er ikke dumt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat