Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-12, 09:45   #3
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan kan man hindre at barna får for mange ting?

Våre får i grunnen ikke så skrekkelig mye, utenom jul og bursdag. Mine foreldre spør alltid om hva vi trenger. Svigers kommer innimellom med noen votter eller en liten ting, fordi fetteren trengte og de vil gjøre likt. Det hender likevel at vi får ting vi ikke kan bruke, og jeg har bestemt meg for at jeg ikke gidder å ha dårlig samvittighet for det. Vi takker pent og bytter om vi kan, gir det bort eller kaster det. Jeg har ei egen hylle med små plagg vi fikk i barselgave, som alle har lappen på. Håpløst med plagg som ikke kan byttes, og som er for små når man får dem. Og så bruker jeg ikke klær med fast hette på babyer og småbarn, men det er det sikkert andre som gjør, så da får andre bruke dem. Fretex er fint.

Nå er ungene mine veldig små ennå, så det kan jo godt hende ting endrer seg når de blir store nok til å mase om ting sjøl, men foreløpig flytter det ikke over med ræl her.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat