Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-12, 10:09   #2
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mamma må ta seg fri

Jeg skjønner deg litt, men bare litt. Om vi tolker dem i beste mening så er det mamma som er hjemme i dette tilfellet, uten at det er en generell regel. Når uplanlagt hjemmedag kommer på denne måten så blir det ad-hoc løsninger for de fleste av oss.

For oss betyr det som oftest at det er meg som er hjemme. :ærlig: Jeg har kontorjobb med fleksitid og kan arbeide litt hjemmefra og ta igjen ugjort arbeid på kveldstid. Med mindre jeg har møter som har vært vanskelig å organisere så velger jeg som oftest å ta hjemmedagene. Mannen er lærer og det er mer knotete for ham å organisere fri, i tillegg til at det går ut over flere.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat