Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-12, 10:15   #3
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan kan man hindre at barna får for mange ting?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Ville du avtalt gavefri bursdag med ditt barn?

Jeg ler fremdeles.

Ja, hvis jeg mente at det var riktig. Jeg har en annen holdning enn deg til de gavene ungene får i barnebursdager, så her er det ikke aktuelt å droppe gaver i barnebursdager som en konsekvent handling. Jeg har dog arrangert barnebursdag der hele avdelinga i barnehagen var invitert, i barnehagetiden, og da ble det tydelig sagt fra om at ingen barn skulle ha med gaver. Bursdagen var bare en feiring, og fordi jeg hadde fri så hadde jeg for en gangs skyld mulighet til å ta alle sammen hjem på dagtid. Uproblematisk for bursdagsbarnet. Grunnen til at det var uproblematisk er jo sikkert fordi ungen visste at han kom til å få gaver til bursdagen sin uansett - fra annet hold. Et overskuddsfenomen med andre ord.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat