Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-12, 11:22   #40
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan kan man hindre at barna får for mange ting?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I dag skal Snuppa i en trippelbursdag og de har gått sammen tre jenter for å spleise slik at det bare ble en litt dyrere presang. Vi kjenner den jenta det kjøpes til ganske godt, men håper at hun blir like henrykt over sommerfuglmønstret sengetøy som Snuppa. Men hva definerer ræl egentlig? Kanskje denne familien har mer enn nok av ungpikesengetøy.

Enig. Vi ser jo av flere tråder her at alt er relativt rundt hva man trenger. Jeg kjenner meg for eksempel ikke igjen i at man trenger ubegrenset av noen klesplagg fordi de forsvinner - selv om klærne i seg selv er fornuftige nok. Når jeg tenker på hvor glad storebror har blitt for noe av Ben10-rælet (ja, jeg synes det er ræl) han fikk til barnebursdagen, synes jeg likevel det hadde mer verdi enn om han der og da hadde fått en pakke fargeblyanter han kanskje trenger om 3 år (vi har mer enn nok) - selv om også jeg foretrekker å gi bort mer ordentlige ting, av typen farger.

Forøvrig synes jeg at jentene hadde funnet på en skikkelig fin gave til venninnen! Koselig med sommerfuglmønstret sengetøy.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat