Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-12, 11:35   #11
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan kan man hindre at barna får for mange ting?

Jeg vet ikke. Etter Juniors bursdag satt vi igjen (fra to sett besteforeldre) med 22 klesplagg (dog til begge barn) 8-10 leker. Dette er besteforeldre som alle bor i samme kommune som oss, så de sees jevnlig. Noen ganger har de fått samme eller liknende ting to ganger, fordi de som gir ikke har oversikt over hva de har gitt før (samme bamse, feks).

Vi sparer mye på kleshandel, siden de får så mye. Samtidig har Lilel nå over 20 buukser og tights som passer, og Junior hadde i fjor sommer 18 shorts. Det synes jeg er i overkant mye.

Det er et klart luksusproblem å klage på for mye gaver, men jeg synes det er dumt. Han rekker knapt å ønske seg noe før han vips har det i hendene (og det er for øvrig vel så mye faren sin skyld...)

Enn så lenge er jeg helt alene om å mene dette, så da blir det som det bli.

Sist redigert av Pelle : 24-05-12 kl 11:41.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat