Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-12, 20:08   #19
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amming av store barn...

Jeg kunne absolutt ikke tenkt meg å amme lenge, selv om jeg hadde vært i stand til det. Hva andre gjør får være opp til dem. Jeg synes ikke det er ekkelt å se amming offentlig, men jeg ville reagert på å se en femåring bli ammet offentlig her til lands. Jeg tror også jeg ville tenkt at det var en ugrei ting å gjøre offentlig med tanke på at barnet snart er skolestarter.

En ting jeg har savnet i en del AP-debatter er refleksjoner omkring mors behov kontra barnets behov. Hvis en fireåring har "behov", er det da nødvendigvis rett å tilfredstille behovet?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat