Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-12, 21:18   #31
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amming av store barn

Opprinnelig lagt inn av Malin72, her.

Ehh....grøss

Synes det er alt for lenge gitt! Enig med hun som sier at det blir rart å amme et barn som prater liksom

Tror jammen det kan være traumatisk ja for unger som husker at de ble ammet Glad jeg ikke husker det gitt...blærk!

Men for all del...folk får gjøre som de vil....

Hejjegud, for et tåpelig innlegg. Æsj, blærk og grøss, lissom.

Jeg reagerer ikke på det. Det ville vært rart å legge en fireåring til, men når man har ammet fra starten av og daglig i flere år, er det rart og nesten litt kunstig å bare si at NÅH, er du for stor! Det er vel sånn som skjer gradvis for begge parter, tenker jeg. Å sette grensen der barnet kan snakke, sette seg opp, si "pupp" eller dra skjorta opp selv, blir tåpelig i min bok, som om det er DET som er avgjørende eller i det hele tatt relevant for situasjonen. At man har en personlig grense for hva man selv er komfortabel med, blir noe annet.