Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-12, 21:45   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amming av store barn

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Klart det har med vanen å gjøre og klart at barn som aldri har blitt ammet eller er avvent på et tidligere tidspunkt finner løsninger på dette behovet som jeg tror mange barn har. Men et barnehagebarn som er vant til å bruke puppen til dette formålet har nok lettere for å fortsette med det enn å finne en ny løsning, småbarn er ofte vanedyr. Og min erfaring er at når jeg kutter amminga får jeg ikke til dette på samme måte lenger uten at det er helkrise på noe vis.

Jeg skjønner det og da er det jo som jeg nevnte, ikke puppen i seg selv, men vanen som er viktig og beroligende.

Jeg har lest veldig mange som hevder at slikt er umulig å få til uten pupp og det reagerer jeg på. (som om treåringer som ikke ammes mangler noe vesentlig i livet og blir utrygge og sånt)

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat