Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-12, 23:15   #67
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Amming av store barn

Minsten her var ganske stor da vi sluttet helt med amming. Jeg husker ikke helt når, men han var nærmere 3 enn 2 mener jeg. Det bare ble slik. Her var det stor forskjell på ungene. Frøkna brukte pupp som mat/drikke, og var ikke stor da jeg måtte gå unna mennesker/lys/spennende ting for å få i henne nok. Minsten brukte det mye mer som kos og avslapping.

Ang dette med at barn ikke selvavenner seg da de er små, det tar jeg med en klype salt. Da man har prøvd ALT i et halvt års tid, og ungen blir mer og mer uinteressert, (og dessuten har rundet året), er det da eksterne faktorer, eller kan det hende at barn også på dette punktet er forskjellige?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat