Jeg kunne ikke ammet så lenge tror jeg. 23 mnd er ikke så ille, men snart 4 år bllir rart for meg. Jeg ble utrolig fasinert da jeg så forsiden, og måtte kjøpe.. Måtte vite hva disse damene sa om saken... det virker helt merkelig å amme et stå stort barn. men mulig jeg hadde følt annerledes om jeg hadde hatt et barn på 3 som fortsatt ønsket puppemelk. Min gutt sluttet nylig med smokken sin. Hans store kjærlighet som han elsket over alt på jord.. Dette var vondt for meg, men jeg følte meg presset fra omgivelsene.. men men.. det gikk jo forsåvidt greit og han spør ikke etter den lenger. men nedroingen, dagsovingen tok fort slutt og han er blitt mer urolig og overtrøtt. En venninne av meg har en gutt som straks bllir 3 og hun ammer enda. Dette fasinerer meg. Jeg trodde hun bare hadde en skvett igjen, men da vi var i London sammen, måtte hun faktisk pumpe seg. Hun ler jo av dette selv da, men hun sier hun syns det er godt å amme. Koselig og nært.. Gutten er jo helt puppegal da, og vil helst ha hele tiden. Jeg stusser llitt på de i artikkelen som forteller at de ammer til barnet er 5-6 år.. DET syns jeg er litt ekkelt.