Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-12, 21:29   #114
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amming av store barn

Helt greit å la den konkrete saken ligge, syns jeg. Det var en vond historie, Lyppa.

Men den er selvsagt umulig å debattere og forstå i en tråd som denne.

På generelt grunnlag: Jeg har hatt en ganske sterk forestilling om at jeg ville avslutte amming før de ville komme til å huske det, uten at jeg klarer å forklare det, annet enn "ekkelt". Jeg har samme følelser rundt bleiebruk (og stell i den forbindelse), for øvrig. Den siste ville jeg jo bare måttet justere om jeg fikk barn som brukte bleie lenge. Sånn er det jo med mye.