Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-12, 10:27   #36
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får ungene overnatte hos andre så ofte de vil?

Vi begrenser det så godt vi kan. Før var det et evinnelig mas fra største, men etter å ha byttet ut et par venner (over tid, endring av interesser osv) så er det nå aldri mas. Nemlig fordi den nye bestevennen ikke vil sove borte.

Mellomste og nabojenta kunne sikkert bodd sammen om de fikk lov, og Mini har også begynt å mase. Problemet med tre barn er begrepet "rettferdighet". For det er jo så uhuhuhurettferdig at den ene har overnattingsgjest og ikke den andre, så vi har ofte hatt 3 stk på overnatting her for å gjøre det "rettferdig" for jeg har ingen gode argumenter som tilsier at det er greit med den, men ikke den liksom. Og jeg synes det er slitsomt med 6 barn i hus jeg, som sovner sent og står opp tidlig og ørten til måltider osv. Men samtidig ser jeg jo hvor koselig de har det.