Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-12, 14:57   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har et vanvittig travelt liv og alt koker ned til å få nok søvn, så jeg tar en sovekur innimellom. Det vil si at jeg legger med tidlig flere kvelder på rad.

Og så er det for meg veldig profylaktisk å ikke gå i "synd på meg"-fella.
Jeg tror virkelig det et svært helsebringende å se på seg selv som en heldig person og ikke en som har det fælt.

Forsåvidt enig, men jeg har vel også innsett at en gang i blant kan det være lurt å huske at man faktisk har et vanvittig travelt liv, og unne seg å gire ned en helg og ha lov til å være sliten.

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Ja, det Esme sa. En positiv grunnholdning er viktig, sammen med å ha selvrespekt nok til å ta vare på seg selv gjennom mat, trening og søvn. Martyrium er ukledelig.

Selvrespekt, du. Nå er det jo de av oss som ikke synes Lykken her i Livet er å tusle rundt på kjøkkenet eller dra på Zumba, og som nok kan finne på å både foretrekke og ha bedre nytte av en kveld med pizza på døren, film og rødvin.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat