Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-12, 17:27   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mange "båtfolk" her inne?

Ja, jeg kan mye om båt. Delvis ufrivillig, gift med Mr. Båt som jeg er (han både jobber med og elsker båter).

Vi hadde i mange år båt, både egen og lånebåter, og jeg vil påstå at LITE er så deilig som å kjøre hjem fra jobb, raske med seg unger, reker og en hvitvin og svippe ut på fjorden i båten og ligge der og duppe med tærene opp og øynene lukket i sommersolen.

Vi skal garantert ha båt igjen. Vi har alltid hatt motorbåter, men det er mest fordi at det her inne i Oslofjorden er så kjedelig skjærgård (inne i bunnen av en trang fjord lissom) og rekkevidden blir så liten hvis man har bruker seilbåt. Med motorbåt kommer man seg rundtomkring i en fei - OG kan ligge og drive med motoren av i fullstendig ro.

Dessuten er det så mye skygge på en seilbåt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat