Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-12, 18:25   #9
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.846
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gammelt treverk i terasse - hva behandler man det med?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Så rart å se, Obelix - det ble jo veldig fint, men jeg er personlig glad jeg ikke valgte Honning nå, som absolutt var med i vurderingen, for jeg ser at den er for mørk i forhold til uttrykket jeg ønsker på terrassen vår hjemme. Hvis den er like mørk nå som på bildet? Den var lysere og hakket gulere på prøveplanken i butikken.

sjuggerpløm: Jeg skal vise deg før- og etterbilder av min terrasse litt senere, når jeg får tatt noen strøk.

Den er lysere nå, men ikke gulere. Det var relativt nybeiset da bildet ble tatt. Må ta et strøk igjen i år.
Passer godt hos oss og vi har en helt forjæ*** stygg farget på huset ved siden av som gjorde at det ble vanskelig å finne farge som kunne gå til den.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat