Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-12, 20:35   #6
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barn i barnehage

Jeg syns ikke det er greit. Barnehage blir mer og mer viktig i dagens samfunn. Det er utrolig høye forventninger til barnehagen og dens rolle. Har dere lest barnehageloven og hvilket ansvar en førskolelærer/barnehagen har???? Hjelpes.. jeg får presentasjonsangst..
jeg mener barnehagepersonalet skal ha minst 2 års utdanning og ped ledere skulle gjerne hatt 5 år. Jeg er nå ferdig utdannet førskolelærer, og jeg merker jeg veldig gjerne skulle hatt 1-2 år til på høyskolen.

Kompetanse er kjempe viktig å inneha for noen som arbeider med barn.

Selvfølgelig betyr ikke utdanning alt..Det finnes godt utdannede mennesker som aldri skulle hatt noe i bhg å gjøre, og flotte ufaglærte som gjerne er flinkere og har mer kjemi med barna enn de faglærte... personlighet har selvfølgelig mye å si, men da er det jo enda mer pluss å få kompetanseutviklet disse menneskene så de både har bedre kompetanse OG en flott personlighet.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat