Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-12, 20:59   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane;

Uansett viktig å passe på seg selv.

jepp, og en av kjepphestene mine er at det faktisk ikke skal være vanskelig å ta vare på seg selv - whatever tickles your fancy, som du skriver.

I morgen har jeg tid til badekar og høy musikk mens jeg gauler med - håper jeg da for himmelens skyld. Andre ganger har eneste mulighet til litt "ta vare på Inagh" vært å skru musikken høyt på i bilen på vei fra a til b, eller stå i skaugen, pælme stein og brøle. Andre dager - ta på den orange buksa med røde og lilla blomster, bare fordi den får meg i godt humør, og det er alt jeg klarer få til av egenpleie der og da.

Det trenger ikke være fancy, bare det får deg til å føle deg vel, en ørliten stund, om ikke noe annet.