Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-12, 21:21   #110
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: "Utdanning skal lønne seg". Eller?

Jeg er jo i den uuuunike posisjon at jeg kan sammenligne allmenlærerutdanning og føskolelærerutdanning, å jobbe som lærer og å arbide som pedagogisk leder. For jeg har gjort begge deler. Nå jobber jeg som ped.leder og det er mindre jobb enn å være lærer. Ganske annerledes, jeg har tid til å gå på do før kl 14 bl.a. Jeg får mye mer mail da. Det har jeg kommet til at det er fordi at pedagoger i barnehage mangler samarbeidstiden og "rektors timer" og må få all info pr mail.

Avsporing ja.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat