Sv: Spinoff: "Utdanning skal lønne seg". Eller?
Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.
Med fare for å virke veldig blå; fordi vi treng nokon som kan beregne styrke og spenn slik at bruene våre er trygge og vi kan køyre til og frå kvarandre i dette landet. Fordi vareflyten skal kunne komme seg trygt ut til bedriftene som treng dei. For at ingeniørane skal kunne benytte seg av den spesialtegna thrusteren som skal inn i det fantastiske skipet som ved å bli bygd gir sysselsetting til 400 industriarbeidarar i ei kommune. For at dette skipet skal bli solgt til utlandet, auke vår BNP og nyttigjere oljen på sokkelen slik vi kan holde fram med å leve i verdens beste land.
Lærarar og førskulelærarar er viktig men slutt for all del å framstill det som om at det er desse yrkesgruppene som bygge landet vårt!
Nei, vi får slutte å undervise ungane i grunnleggjande ferdigheter og sjå kor mange ingeniører det blir av det....
Eg trur vi treng alle yrkesgrupper. Eg trur ikkje lærarar, sjukepleiarar og førskulelærarar er viktigare enn alle andre. Men eg trur det er viktig å verdsette også denne yrkesgruppa, fordi det er mangel på kompetanse på desse områda.
|