Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-12, 15:17   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg blir så SINT! / Streik

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Nå vet jeg at du er spesielt missfornøyd med den skolen m^2, og jeg skjønner det fra din side. Vi som ikke har ressursbarn er ikke så missfornøyde. Men jeg reagerte på det med ressursbarna når jeg leste det. Det må jo bety at alle de som jobber med ressursbarna er medlem i Fagforundet?

Jeg var misfornøyd ja, og har flyttet bort fra skolen og kommunen som direkte konsekvens, men det er jo ikke min misfornøydhet som gjør dette urimelig... Jeg hadde blitt akkurat like sint om skolen i den kommunen vi flyttet til (himmelrik , som jeg liker å kalle den) hadde gjort det samme. Kanskje enda mer, siden jeg hadde forventet mer av denne skolen.

Det er jo rent ut urettferdig og diskrimenerende at Jens ikke får gå på skolen og mister undervisning fordi han sitter i rullestol og har assistent, mens lisa kan gå på skolen og få undervisning som vanlig fordi hun kan gå selv. Andre skoler i mange, mange andre kommuner har søkt om disp fra streiken ift barna i samme situasjon, her er ikke det gjort.

Sist redigert av m^2 : 30-05-12 kl 15:29.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat