Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-12, 18:15   #261
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: "Utdanning skal lønne seg". Eller?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Forbundene skyr det, i hvert fall, men jeg er usikker på om de representerer flertallet av medlemmene sine i denne saken lenger.

Ja, lærere synes tydeligvis det er bedre med en krone ekstra i mnd. til hundre tusen lærere enn en sum som faktisk utgjør litt til f.eks. 10.000 lærere. Which reminds me- dersom denne streiken fører til samme begredelige resultat som foregående år, skal jeg melde meg ut av. utd.forbundet. Det sa jeg etter forrige streik, men nå mener jeg det. Mangler et godt alternativ, men...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat