Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-12, 20:42   #5
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har Bolia Seville sofa? Eller annen Bolia sofa

Henger meg på denne.

Vi vurderer også denne sofaen siden vi er på utkikk etter hjørnesofa med "open end", og det virkelig er et knallbra tilbud med 50 % avslag på alle Sevillemodeller nå. Fra før av har vi en Pasadena 2,5 seters i Nantes i en eller annen mørk sandfarge (alt for liten for oss nå, kjøpt til en liten leilighet for flere år siden), og jeg ser for meg at sittekomforten for Pasadena og Seville er ganske lik siden setedybde, sittehøyde og rygghøyde er omtrent den samme? Jeg synes imidlertid flekker vises ganske godt på Nantesstoffet; er det andre stoffer som er mer smussavvisende enn Nantes? (Nå skal det sies at sofaen er nesten åtte år gammel, og har vært gjennom mange fester og i de senere år småbarn med alt det innebærer, så det er vel begrenset hva man kan forlange også. )