Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-12, 19:09   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Streiken i Trondheim

Jeg tror det varierer veldig hvor mange renholdere som er organisert og faktisk streiker på hver enkelt skole, og det vil jo avgjøre om skolen må stenge. På skolen der jeg jobber streiker alle renholdere unntatt en. Skolen er diger, ca 1500 elever, og har dermed store lokaler som skal vaskes og mange renholdere. Elevene våre ble permittert f.o.m. i dag - dvs at vi klarte to dagers drift før hygienen ble for dårlig. På skolen til ungene mine streiker en mindre andel av renholderne, og der fikk vi beskjed i dag om at de stenger klasserommene til mellomtrinnet (5.-7. trinn) fra mandag og dermed permitterer alle elevene på disse trinnene fram til streiken er over, men at undervisningen vil gå som normalt for 1.-4. og 8.-10. trinn.

Jeg vil tro at i barneskolen får man et par dagers varsel før evt. stenging hvis det lar seg gjøre. Det fikk i hvert fall vi i dag, altså.