Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-12, 22:16   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Samsung Galaxy SIII vs. iPhone4S

Sony Ericsson telefonen er høyst moden for utskifting, et år etter innkjøp, akkurat likt som forgjengeren. Jeg skal holde meg langt unna Sony eller Ericsson heretter.

Mannen har iPhone4S, og er veldig fornøyd med den. Vi har i tillegg 2 stk iPad, og en iPod. Jeg bruker iPoden når jeg trener, men løper jeg ute, har jeg i tillegg telefonen med meg, for å bruke runKeeper.

Kommer jeg til å ta med telefonen i lomma på løpetur, hvis jeg har iPhone? Da kan jeg i tilfelle ha både musikk og Runkeeper på den. men er den ikke tung? Tåler den det? Evt. en holder til å ha på armen, kan det brukes?

Jeg har også lyst til å teste Samsung Galaxy, enten SII eller den nye SIII.

Jeg har android pr i dag, men utnytter den desverre ikke, synes at mye av app'ene jeg bruker, lager mye "bugs" på telefonen, så jeg pleier å avinstallere de jeg har mistanke om tøyser det til. Vil jeg slippe dette på iPhone?