Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-12, 11:09   #62
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kompetanse til voksne i barnehage

Det bør være minst en pedagog på hver avdeling. Det har vi vanligvis hos oss + assistenter. Noen har jobbet der i årevis og vi er trygge på dem og kjenner dem godt. Andre er vikarer i perioder. For meg er personligheten og evnen til å omgås barn på en fin og respektfull måte det viktigste. Man merker det jo også ganske raskt hvordan de er, synes jeg. Men f.eks. i ferien så kan det være perioder med mange assistenter på huset, og færre av den faste bemanningen. Det synes jeg egentlig ikke er ok, men forstår det på en måte. Det løser vi med at også barnehagebarnet får mest mulig ferie hjemme. Med vår ferie + farmor på besøk, så får de minst 6 uker hjemme.

Jeg ser på websiden til barnehagen vår som har 76 plasser at de er fire pedagoger + styrer, samt to pedagog 2. Hva betyr pedagog 2?

I tillegg er de 14 pedagogiske medarbeidere.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat