Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-12, 21:23   #8
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kompetanse til voksne i barnehage

På avdelingen til jenta mi hadde de iallfall trengt et menneske til, samma for meg om vedkommende hadde vært utdannet eller ikke, så lenge det finnes barnetekke, sunn fornuft og alt det der. Førskolelæreren gjør en super jobb, barne- og ungdomsarbeideren også. Jeg føler egentlig ikke behov for mer enn en førskolelærer per avdeling, men vi er kanskje heldige med fantastiske damer som har full oversikt, gode planer, ser ut til å være gode på veiledning, og er helt utrolige sammen med barna. Det jeg ser at mangler er en ekstra person. De er 3 stk på 18 unger, og det er stor forskjell fra på forrige avdeling hvor de var 4 stk på 16 unger eller noe i den duren.